Verbetering schadeservice voor particulieren

Voor steeds meer van onze klanten brengen wij het verzekeringspakket onder via Helviass Verzekeringen.

Om onze dienstverlening bij schade te verbeteren en de lijnen voor u zo kort mogelijk te houden, hebben wij met Helviass speciale afspraken voor u kunnen maken.

  • Belt u als particulier voor een schade naar ons kantoor, dan wordt u via 'keuze 1' direct doorverbonden met een schadebehandelaar bij Helviass. Zij/hij weet dat u belt als klant van DRA.
  • Indien wij uw polis inderdaad bij Helviass hebben ondergebracht, zal de schadebehandelaar u volledig begeleiden bij de afwikkeling van de schade. Wij worden daar uiteraard van op de hoogte gehouden.
  • Wanneer uw verzekering (nog) niet bij Helviass bekend is, wordt de schademelding natuurlijk ook aangenomen en krijgen wij direct de benodigde informatie om u verder te helpen.

Wij denken u op deze manier nog sneller van dienst te kunnen zijn wanneer u een schade moet melden.

 

U kunt een schade ook online melden via onze website: Online schadeformulieren


Bovenstaand nieuwsbericht is gepubliceerd op 22-03-2022. Dit bericht is met veel zorg en aandacht samengesteld. Desondanks kunnen wij niet volledig instaan voor de correctheid, volledigheid of actualiteit van de informatie.
Maak een afspraak met ons om de meest recente informatie te ontvangen.


Hypotheek oversluiten. Wat levert dat op?
meer informatie
Wat gaat de hypotheekrente doen? Stijgen of dalen?
meer informatie
Maak een complete hypotheekbegroting
meer informatie